برگزاری نمایشگاه کتاب فرصتی مناسب برای انس کودکان و نوجوانان با یار مهربان است

فاضلی کبریا برگزاری نمایشگاه های کتاب را یک ضرورت دانست و بر تداوم اجرای آن تاکید کرد و گفت:معتقدم نمایشگاه کتاب فرصتی به وجود می آورد تا کودکان و نوجوانان توجه بیشتری به این محصول فرهنگی داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حامد فاضلی کبریا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران- امروز(۳۰فروردین) در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران که تا ۳۱فروردین ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان پذیرای عموم علاقه مندان است، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به منویات رهبری برای انس بیش از پیش مردم با کتاب(یار مهربان)، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه یک ضرورت اجتناب ناپذیر بوده و اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که زمینه‌ای ایجاد کرد کارکردهای ادارات و نهادهای متولی فرهنگی بار دیگر در معرض دید عامه مردم قرار بگیرد، قابل تحسین است.

 

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در چند سال اخیر و تعطیلی نمایشگاه‌های کتاب و جشنواره‌های فرهنگی، تصریح کرد: با توجه به استقبالی که از نمایشگاه شد نشان می‌دهد که برنامه‌های فرهنگی بین مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و نیاز آن روز به روز بیشتر احساس می‌شود.

 

فاضلی کبریا با بیان اینکه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متولی پرورش کودکان و نوجوانان است، افزود: امروزه بیش از ۶۰خدمت در تربیت کودکان و نوجوان توسط کانون ارائه می‌شود و با توجه به این ماموریت‌ها همکاری بسیار مناسبی با متولیان فرهنگی در استان داریم.

 

وی با اشاره به استقبال بسیار مناسب نسل نو از روند برگزاری نمایشگاه، خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی در این نمایشگاه تدارک دیده شده که به نظر می‌رسد در نوع خودش کم نظیر است.

 

فاضلی کبریا با بیان اینکه محور عمده ماموریت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب و کتابخوانی است،‌گفت: معتقدم نمایشگاه کتاب فرصتی به وجود می آورد تا کودکان و نوجوانان توجه بیشتری به این محصول فرهنگی داشته باشند.

کد خبر 1262673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha