خانواده و مدارس درآگاه سازی فرزندان با وظایف شرعی رسالت خطیری بر دوش دارند

حجت الاسلام چراغی، به نقش خانواده و مدارس در درآگاه سازی فرزندان با وظایف شرعی اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشن ها فرصتی برای یادآوری به دانش آموزان مکلف در خصوص مسائل دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(30فروردین)، در برگزاری جشن روزه اولی ها ویژه دانش آموزان پسر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان در مصلی الغدیر برگزار شد، اظهارداشت: این جشن، با هدف ایجاد فضای ویژه و مناسب برای دانش آموزان پسر روزه اولی و ثبت خاطره از اولین ماه رمضان در ذهن آنها برگزار شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: تلاش بر این است که از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان در جهت تربیت دانش آموزان بهره مند شویم و زمینه استفاده حداکثری دانش آموزان از این ماه پربرکت را فراهم کنیم.

 

وی گفت: آگاه کردن فرزندان با وظایف شرعی خود در این سن، یکی از وظایف مهم خانواده‌ها و مدارس خواهد بود و برگزاری این جشن‌ها، فرصت مناسبی برای یادآوری به دانش آموزان مکلف در خصوص مسائل دینی است.

 

حجت الاسلام چراغی تصریح کرد: انسان‌ها برای ارتباط بهتر با یکدیگر، مستلزم آموزش صحیح و تعلیم و تربیت از سوی معلم‌ متعهد و متخصص هستند که علاوه بر علم آموزی در آموزش مناسک و مسائل دینی با برنامه منسجم تلاش کنند.

کد خبر 1262696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha