بیش از ۱۰۰ محفل خانگی انس با قرآن در بیجار برگزار شد

حجت‌الاسلام مختاری نیا گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰ محفل خانگی قرآن کریم از سوی اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاري‌نيا، رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار داشت: اداره تبلغات اسلامی شهرستان بیجار در ایام رمضان مراسم محافل قرآنی را در سطح مساجد، خانه‌ها و موسسات قرآنی برگزار کرد و علاوه براین محافل اقدام به برگزاری یکصد محفل خانگی قرآن کریم در سطح شهرستان بیجار کرد.
 

وی بیان کرد: تمامی محافل معنوی و نورانی در ماه نزول قرآن کریم؛ به صورت مردمی برپا شد که با استقبال عموم مردم مواجه شده است.
 

رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار افزود: قاریان و مربیان آموزش‌دیده در این محافل خانگی علاوه بر آموزش نیز جلسات تفسیر و آشنایی مفاهیم قرآن کریم را برپا کردند که تفسیر سوره محمد(ص) در تمامی این محفل انجام گرفت.
 

حجت‌الاسلام مختاری نیا یادآور شد: در روزهای پایانی ماه پر خیر و برکت رمضان همچنان محافل جزءخوانی قرآن کریم با استقبال پرشور مردم مومن و متدین شهرستان بیجار در سطح مساجد این شهرستان در حال برگزاری است و حضور نوجوانان و جوانان در این محافل مشهود است.
 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهمیت برپایی محافل قرآنی اشاره و اظهار کرد: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص بین نسل جوان به همراه داشته باشد و زمینه‌ساز ترویج کلام الهی در جامعه باشد.

 

کد خبر 1262820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha