۴۰ مبلغ بومی و غیربومی در شهرستان زیرکوه به تبلیغ پرداختند

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۴۰ مبلغ بومی و غیر بومی در مساجد و روستاهای فاقد روحانی شهرستان زیرکوه به تبلیغ و جهاد تبیین پرداختند.

حجت الاسلام مجتبی میری -مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی بیان کرد: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان نشست توجیهی با عنوان همایش طلایه داران تبلیغ در دفتر امام جمعه با حضور مبلغین شهرستان در راستای توجیه مبلغین در خصوص اولویت‌های تبلیغ برگزار شد.
 
 
 
وی ادامه داد: همچنین تعداد 10 مبلغ به صورت مجازی آموزش های لازم در خصوص تبیین راهکارهای افزایش جمعیت را دیدند و طی ماه مبارک رمضان در مساجد به بحث روشنگری پرداختند.
 
 
 
مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: با بخشداری های شهرستان مکاتبه و مقرر شده بود تا هر روستایی نیاز به مبلغ در ماه مبارک رمضان دارد به اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه اعلام کنند تا مسجدی بدون روحانی در ماه مبارک رمضان نباشد.
 
 
 
وی ادامه داد: برگزاری جشن روزه اولی‌ها، اجرای نهضت تربیتی و قرآنی در قالب جلسات خانگی نورالثقلین، نشست‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی توسط مبلغین، محافل جز خوانی، برگزاری محافل تفسیر و ترجمه موضوعی قرآن کریم با محوریت تفسیر سوره محمد( ص)، تولید محتوای تبلیغی در فضای مجازی توسط مبلغین فعال و محفل محوری جزخوانی و تفسیر در جوار گلزار مطهر شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان بود.
 
 
 
مسئول اداره تبلیغات اسلامی استان زیرکوه در ادامه گفت: امسال همچنین برگزاری مسابقات قرآنی، جز خوانی قرآن کریم بر اساس اجزای تلاوت شده به صورت آنلاین در دستور کار قرار داشت.
 
 
 
حجت الاسلام میری تهیه استخراج و تکثیر اوقات شرعی شهرستان را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان اعلام کرد و عنوان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۴۰ مبلغ به نقاط فاقد روحانی و مساجد زیرکوه اعزام شدند تا به تبلیغ و جهاد تبیین بپردازند.
 
کد خبر 1262829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha