برگزاری محفل انس با قرآن ویژه کارکنان تامین اجتماعی در آران و بیدگل

محفل انس با قرآن، از سری برنامه های ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی کاشان در سالن آمفی تئاتر درمانگاه حضرت ابوالفضل(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، محفل انس با قرآن کریم، از برنامه های ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی کاشان با حضور جمعی از مسئولان، برگزیدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان در سطح منطقه و پرسنل واحدها و شعب تامین اجتماعی شمال استان اصفهان و خانواده های آنان در سالن آمفی تئاتر درمانگاه حضرت ابوالفضل(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این مراسم که با هدف انس با کلام خدا و ترویج فرهنگ استماع تلاوت قرآن برگزار شد،امام جماعت ستاد مدیریت درمان به بیان فضیلت و برکات ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن پرداخت و گفت: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

 

 حجت الاسلام کارگر افزود: این قرآن به راهی هدایت می کند که مستقیم ترین راه هاست. کسانی که با قرآن مأنوس هستند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می دهند.

 

وی ادامه داد: قرآن کریم، انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزشهای انسانی و اسلام دعوت می کند.

 

در ادامه گروه تواشیح نوجوانان کاشان به اجرای برنامه پرداختند و «مس فروش» از قاریان ممتاز کشور و جند تن از قاریان ممتاز کاشان و آران و بیدگل آیاتی از قرآن را تلاوت کردند.


همچنین در پایان این برنامه از برگزیدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان تامین اجتماعی در سطح منطقه با اهدای جوایزی تقدیر شد.

کد خبر 1262848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha