توزیع ۱۳۰ بسته کمک مومنانه در سفیدشهر آران و بیدگل

حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر (ع) سفیدشهر از تهیه و توزیع ۱۳۰ بسته کمک مومنانه در قالب طرح «سفره های ماه امید» در بین نیازمندان منطقه سفیددشت از توابع شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سرگرد پاسدار مجتبی کفاش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه ضیافت الهی، ۱۳۰ بسته کمک مومنانه در قالب طرح «سفره های ماه امید» در منطقه سفیددشت از توابع شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) افزود: این بسته ها شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، رب گوجه، خرما و حبوبات است با کمک نیروهای جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج منطقه سفیددشت بین نیازمندان توزیع شده است.

 

کفاش اظهار کرد: ارزش هر بسته معییشتی ۱۲ میلیون ریال است و در مجموع یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال برای تهیه این بسته ها هزینه شده است.

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع)  ادامه داد: هدف از اجرای طرح مواسات، همدلی و حمایت از نیازمندان جامعه است که بسیج در سال های گذشته به صورت مستمر رزمایش کمک مومنانه را برگزار کرده و امسال هم اجرای آن با هدف پوشش بیشتر خانوارهای نیازمند در دست انجام است

 

کفاش تصریح کرد: حوزه مقاومت بسیج امام باقر(ع) در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، مشارکت در تامین نیازهای خانواده های کم برخوردار را وظیفه خود می داند و در طول سال هم با یاری بسیجیان در انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه های مختلف پیشگام است.

کد خبر 1262902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha