ولایت‌مداری   ره‌آورد ماه رمضان|فرزندان خود را به طلبه گی تشویق کنید

حجت الاسلام محمدی لائینی به آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه واهمه دارند و ما باید نوجوانان و جوانان را برای تحصیل در حوزه های علمیه و فراگیری دورس حوزوی تشویق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری- امروز(یک اردیبهشت) در خطبه های نمازجمعه ساری در بین نمازگزاران و روزه داران حاضر در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد، اظهار کرد:همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا، حلال خواری، پاکدامنی، ایمان، اخلاص در عمل سفارش می‌کنم.

 

وی یکی از دستاوردها و ره‌آوردهای ماه مبارک رمضان را تقواپیشه گی، تجدید بیعت با ولایت، شناخت ولایت و ولایت‌مداری اعلام کرد و گفت: همچنین شب قدر یکی از حوادث مهم ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه پیامبر اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) هر کسی نسبت به پیامبر و اهل بیت معرفت داشته باشد، خداوند تمامی خیرها را نصیبش می‌کند، خاطرنشان شد: باید ارتباط قلبی ما با امام زمان(عج) و همچنین معرفت و محبت ما به امامت و ولایت بیشتر و بهتر شود.

 

وی از ماه رمضان بعنوان محبت و هدیه خداوند متعال یاد کرد و گقت: آخرین روز از ماه مبارک رمضان را سپری می کنیم باید از فیوضات این ماه به درستی بهره بگیریم و این ساعات پایانی را مغتنم بشماریم و شاکر خدا باشیم که توفیق داده روزه بگیریم و عبادات کنیم چرا که معلوم نیست این آخرین ماه رمضانی باشد که درک می کنیم.

 

امام جمعه ساری در ادامه ضمن قدردانی از مردم استان برای حضور در نمازهای جمعه و جماعت، زنده نگه داشتن مساجد و هیات ها، روزه داریف انجام وظایف دینی، احیای شب های قدر، حضور منسجم  با بصیرت در راهپیمایی روز قدس،‌افزود: از مسئولین مربوط انتظار می رود پیگیر سرقت هایی که در ماه رمضان و دیگر ایام سال انجام شده باشند تا سارقین در کوتاه ترین زمان ممکن به دام قانون بیاندازند.

وی با گرامیدشات یاد و نام سردار شهید سید محمدحسین حجازی و با بیان اینکه خدمات ارزشمند این شهید والامقام باید برای جامعه به ویژه نسل نو بازگو شود، گفت: پنجم اردیبهشت ماه سال ۵۹سالروز حمله آمریکا به ایران تحت عنوان واقعه طبس را پیش رو داریم که خداوند متعال را شاکریم در این عملیات به شکست محکوم شد.

 

حجت الاسلامم محمدی لائینی با بیا اینکه در گذشته راهبرد آمریکا در مواجه با ایران اسلامی راهبرد نظامی بود اما اکنون راهبرد این استکبار پیر به فرموده رهبری یک عملیات روانی مبنی براینکه مردم را به انقلاب،‌آینده و دین اسلام بد بین کنند، افزود: دشمن بداند امروز دهه نوی دها همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس و دفع از حرم قطعا شما را به شکست خواهند کشید.

 

وی با بیان اینکه همه باید در میدان فرهنگی و مقابله با ترویج فساد و فحشاء، کشف حجاب ها حساس باشیم و از نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی در راستای اجرای طرح‌های عفاف و حجاب  حمایت کنیم قطعا خدا به ما کمک می کند، خاطرنشان شد:در موضوعی مانند حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه اشاره کرد و  افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه واهمه دارند و ما باید نوجوانان و جوانان را برای تحصیل در حوزه های علمیه و فراگیری دورس حوزوی تشویق کنیم.  

 

 

کد خبر 1262952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha