سهل انگاری نسبت به احکام اسلامی زیبنده نیست|تقوا پیش نیاز رسیدن به امنیت اجتماعی و اخلاقی

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تقوا پیش نیاز رسیدن به امنیت اجتماعی و اخلاقی است، گفت: خدا را باید بزرگ بشماریم و نسبت به دستورات و احکام خدا سهل انگار نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری- امروز(۲اردیبهشت) در خطبه های نمازجمعه ساری در بین نمازگزاران حاضر در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه خداود متعال می فرمایند متقین در روز قیامت که همه دچار ترس و واهمه و اضطراب هستند در جای امن قرار دارند و از یک امنیت ویژه روانی برخوردار هستند، اظهار کرد:‌تقوا امنیت اجتماعی و اخلاقی را همراه دارد باید اهل تقوا باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه شکر نعمت خدا را باید بجا بیاوریم، گفت: خدا را باید بزرگ بشماریم و نسبت به دستورات و احکام خدا سهل انگار نباشیم.

 

وی باتاکید براینکه باید رعایت حلال و حرام را مورد توجه قرار دهیم، خاطرنشان شد:باید قدردان نعمت درک ماه رمضان و حضور در ماه مهمانی خدا باشیم.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن تبریک عید فطر و قدردانی از مردم برای حضور در برنامه های ماه رمضان، حمایت مادی و معنوی از نیازمندان، مراسم احیای شب های قدر و راهپیمایی روز قدس،‌گفت: هم باید در عید شاد و خوشحال باشیم و هم دیگران باید شاد و خوشحال باشند.صرفا اگر من خوشحال باشم و جمعی گرفتار باشند آن خوشحالی برای من دلچسب نخواهد بود از این رو باید برای خوشحالی یکدیگر تلاش کنیم و گره از مشکلات هم باز کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به گرانی بازار و فشاری که برجامعه وارد شده، افزود: مسئولین تدابیری بیاندیشند تا گرانی بازار برمردم فشار وارد نکند.

 

وی به افزایش افسار گسیخته و بی ضابطه خودرو داخلی اشاره کرد و خواستار توجه دولت و مجلس برای ساماندهی بازار خودرو شد.

 

 

کد خبر 1263049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha