۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند

رئیس ستاد دیه شعبه اصفهان از آزادی بیش از ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد این استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «اسدالله گرجی زاده» در آخرین جلسه جشن گلریزان اصفهان و اظهارداشت: در این یک ماه 30 جشن گلریزان در مرکز استان و بیش از 30 مراسم هم در شهرستان ها و بخش ها برگزار شد.

رئیس ستاد دیه شعبه اصفهان افزود: شهرستان های اصفهان، کاشان، خمینی شهر و گلپایگان بیشترین میزان کمک را برای این امر داشتند و تعدادی از بخش ها و شهرستان ها در تجربه اول برگزاری جشن گلریزان خوش درخشیدند.

 

وی از رشد 50 درصدی در این امر خیر خبرداد و گفت: بیش از 300 زندانی جرائم غیرعمد این استان با کمک حدود 900 میلیارد ریالی آزاد شدند که بخشی از این تاکنون محقق شده و مابقی آن نیز در حال جمع آوری تا اینکه افراد در بند به آغوش خانواده بازگردند.

 

گرجی زاده ادامه داد: شاکیان هم در این امر بخشی از طلب خود را بخشیدند که در امر آزادی تسهیل کننده بوده و فرصت خوبی را برای رهایی از بند فراهم کرد.

وی آورده زندانیان و وام ستاد دیه را از دیگر حمایت ها برای آزادی زندانیان اعلام کرد و یادآورشد: بسیاری از افرادی که طی چند سال در بند بودند، اینگونه آزاد شدند و رهایی یافتند.

 

رئیس ستاد دیه شعبه اصفهان به حمایت مردم از خانواده زندانیان نیازمندان اشاره کرد و اظهارداشت: در این 30 روز بالغ بر 40 میلیارد ریال برای این قشر جمع آوری شد که خیریه حمایت از خانواده زندانیان برای این موضوع هزینه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر کمک های نقدی، حمایت های غیرنقدی نیز توسط خیریه ها و خیرین از این خانواده ها انجام شد.

گرجی زاده مشارکت مردم در پویش 50 هزار تومانی را مصداق بارز همکاری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دانست و گفت: کودکان و نوجوانان امسال مشارکت اثر بخشی داشتند که گسترش دهنده فرهنگ خیرخواهی است.

 

کد خبر 1263065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha