خیر سنندجی با پرداخت بد‌هی‌های یک مادر سنندجی زمینه‌ساز آزادی وی از زندان شد

همزمان با عیدسعید فطر و در قالب پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم»، خیر سنندجی با پرداخت بد‌هی‌های یک مادر سنندجی زمینه‌ساز آزادی وی از زندان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، بهادر اسدی معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان به خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان اعلام کرد: یک صلح یار سنندجی با واریز بدهی مادر زندانی سنندجی زمینه آزادی وی را فراهم کرد.
 

وی بیان کرد: این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه به مناسبت عید سعید فطر و در راستای اجرای پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم» انجام گرفت.
 

اسدی افزود: این صلح یار سنندجی پس از حضور در بند نسوان سنندج و اطلاع از میزان بدهی این مادر سنندجی، مبلغ 270 میلیون ریال بدهی وی را پرداخت کرد.
 

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان بیان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بویژه این مادر سنندجی موجب شادی اعضای خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی تصریح کرد: دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان ضمن هماهنگی با شعبات اجرای احکام دادگستری زمینه آزادی سریعتر این مادر زندانی را فراهم کرد تا بتواند به آغوش خانواده بازگردد.
 

اسدی اضافه کرد: رسالت همه ما مسلمانان تاسی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت و دستگیری از نیازمندان و محرومین ثواب، پاداش و اجر اخروی را بدنبال دارد  که همه باید در حد توان در این راستا قدم برداریم.

کد خبر 1263185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha