طرح شیفت ایثار در خراسان جنوبی اجرا می شود

مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی گفت: طرح شیفت ایثار با مشارکت ۵۰۰ کارگر در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد و عواید طرح شیفت ایثار در راستای کمک های مومنانه به بحث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، کاظم توکلیان امروز (۴ اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامه های مختلفی طی هفته کار و کارگر در سطح خراسان جنوبی به منظور تجلیل از کارگران و مقام کارگر اجرا می شود.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان جنوبی با اشاره به جلسات تبیینی گفت: در این راستا ۶۰ عنوان برنامه تبیینی و بصیرتی در استان طی هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

 

وی در خصوص یادواره شهدای کارگر استان عنوان کرد: در این راستا ۱۰ یادواره شهدای کارگر در خراسان جنوبی اجرا می شود و دیدار با ۴۵ خانواده شهید و رزمنده کارگر استان نیز در دستور کار است.

 

توکلیان به بحث توزیع بسته های معیشتی اشاره کرد و افزود: در طول این هفته بالغ بر پنج هزار بسته معیشتی توسط واحدهای تولیدی استان بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان جنوبی ادامه داد: بحث اجرای سفیران تولید و طرح شیفت ایثار با مشارکت ۵۰۰ کارگر در دستور کار قرار دارد و عواید طرح شیفت ایثار در راستای کمک های مومنانه به بحث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه می شود.

 

وی به پویش رسانه ای کارگر ایرانم اشاره کرد و گفت: متاسفانه در جامعه نگاه خوبی به کارگران وجود ندارد در حالی که کارگران مهم ترین و اثرگذاری نقش را بر عهده دارند و رسانه ها می توانند به جایگاه واقعی کارگران بپردازند و این نوع نگاه را تغییر دهند.

 

توکلیان در پایان عنوان داشت: به دنبال رفع موانع تولید و حل دغدغه های کارگران هستیم تا شاهد تحقق شعار سال باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1263214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha