بهره برداری از یک کتابخانه روستایی در شیراز به نام شهید خردسال حرم شاهچراغ(ع)

فیروزی از آیین افتتاحیه کتابخانه عمومی «شهید آرشام سرایداران» در روستای «کفترک» شهرستان شیراز با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد.

محمدحسین فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه کتابخانه روستای «کفترک» از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز، گفت: این پروژه به نام «شهید آرشام سرایداران» شهید خرسال حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) نامگذاری شده است.

 

سرپرست کتابخانه های عمومی استان فارس به حضور مهدی رمضانی دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور در این آیین که روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه برگزار می شود اشاره کرد و افزود: کتابخانه عمومی «شهید آرشام سرایداران» با مساحت 200 مترمربع و زیربنای 120 متر به بهره برداری رسیده است.

 

وی از افتتاح این پروژه به عنوان پنجاه و یکمین کتابخانه روستایی استان فارس یاد کرد و اظهار داشت: استان فارس دارای 256 کتابخانه عمومی است که 51 مورد آن در روستاها واقع شده است.

 

به گفته فیروزی این کتابخانه از بخش های مختلفی تشکیل شده و شامل مخزن اصلی، بخش کودک، سالن مطالعه و سالن اسباب بازی ویژه کودکان است.

 

وی عنوان کرد: همچنین با حضور دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور از 2 کتاب آیت الله احمد بهشتی نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز رونمایی می شود.

کد خبر 1263368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha