رشد زیرساخت های گلستان نیازمند یکدلی و اتحاد مسئولان است

سردار ملک شاهکوهی گفت: برای رشد زیرساخت های استان هم همه مسئولان باید یکدل و متحد باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران و مسئولان نیروگاه برق علی آبادکتول گفت: کارگران و کارخانجات از راهبردی ترین اقشار و مراکز تولید و رشد اهداف اقتصادی کشور هستند و با نگاه به پیشینه شعار های سال در چند سال گذشته می بینیم عمده نگاه رهبر فرزانه انقلاب در شعار سال مسئله تولید و اشتغال بوده است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: تحریم هایی که علیه کشور ما اعمال می شود و دستاوردهایی که در عرصه های مختلف توسط جوانان ما رخ می دهد نشان داد فرصتی که در دل بحران ها وجود دارد در شرایط غیرتحریم نیست و جوانان ما نشان دادند با تکیه بر توان داخل می توانند روی پای خود بایستند.

 

وی ادامه داد: خدمات جمهوری اسلامی قابل مقایسه با هیچ دورانی نیست و خدا را شاکریم که با تنفس در این دوران و قرار دادن سایه رهبر فرزانه انقلاب بر سرمان ما را از اسارت طاغوت رهایی بخشید.

 

ملک شاهکوهی با بیان اینکه در مسیر پیشرفت استان راهی جز ادامه راه با عزمی راسخ و اراده ای جهادی نداریم، گفت: اگر کم کاری شود دوباره به عقب برمی گردیم و برای رشد زیرساخت های استان هم همه مسئولان باید یکدل و متحد باشند.

 

 

کد خبر 1263394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha