همایش هادیان سیاسی سپاه در زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام بیگدلی از برگزاری ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان زنجان خبر داد و گفت: به همین منظور همایش هادیان سیاسی سپاه و بسیج در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی از اجرای ۲۰۰ برنامه در بخش های فرهنگی، بصیرتی و عقیدتی در استان زنجان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه از 9 تا 14 اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی – سیاسی نامگذاری شده است، تصریح کرد: برنامه های این هفته با محوریت ارتقاء معنویت و بصیرت دینی، تقویت روحیه جهادی و انقلابی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام بیگدلی به سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام راحل نیز اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران در راستای حفاظت از مرزهای کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی و امروز در راستای خدمت رسانی به محرومان تشکیل شده است.

 

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان با تسلیت سالروز شهادت شهید مطهری گفت: ایشان همواره در زمان فکر می کردند از اینرو ازآثار ایشان می توان برای پاسخگویی به سوالات جوانان در خصوص انقلاب پاسخ داد.

 

وی در ادامه به برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: به همین منظور مراسم حکمت مطهر و حکمت بسیج اجرا خواهد شد.

 

این مسئول از برگزاری همایش هادیان سیاسی سپاه و بسیج خبر داد و گفت: به همین منظور بحث امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید سپاه است و در این راستا برنامه هایی در حوزه حجاب و عفاف اجرا خواهد شد.

کد خبر 1263471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha