تقوا و سلامت نفس آیت الله سلیمانی زبانزد بود

آیت الله پیشنمازی با اشاره به تقوا، سلامت نفس و مجاهدت مستمر آیت الله عباسعلی سلیمانی، گفت: این روحانی انقلابی، در دوران سراسر برکت زندگی خویش، شاگردان خوبی در دانشگاه و حوزه تربیت کردند و مردم، دانشگاهیان و حوزویان به ایشان ارادت ویژه ای دارند.

آیت الله سید صادق پیشنمازی- نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ضمن تسلیت به مناسبت عروج شهادت گونه آیت الله عباسعلی سلیمانی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبر این واقعه جانسوز و ناگوار بسیار برای این حقیر و دیگر دوستداران و نزدیکان این عالم وارسته تاسف آور بوده،‌اظهار کرد:‌آیت الله سلیمانی در زمان که امامت جمعه بابلسر بودند،‌ زمان حضور در سیستان و بلوچستان و کاشان خدمات ارزنده ای برای حفظ وحدت بین اقوام و نیروهای انقلابی و ترویج ارزش های دینی و انقلابی در صفحات تاریخ معاصر ثبت و درج کردند.

 

وی با بیان اینکه خطابه های آیت الله سلیمانی منشاء خیر و برکت بود، افزود: ایشان از اساتید برجسته ای بهره گرفتند چرا که از ۱۲سالگی برای فراگیری علوم دینی راهی قم شدند.

 

آیت الله پیشنمازی با بیان اینکه آیت الله سلیمانی در مازندران از محضر آیت الله شیخ محمد کوهستانی(ره) در کوهستان بهشهر کسب فیض کردند، اضافه کرد: همچنین این روحانی مجاهد و انقلابی برای تکمیل دروس علمیه از حوزه علمیه کوهستان به مشهد و سپس قم عزیمت داشتند.

 

وی با بیان اینکه آیت الله عباسعلی سلمیانی اسبوکلائی در دوران سراسر برکت زندگی خویش، شاگردان خوبی در دانشگاه و حوزه تربیت کردند و مردم، دانشگاهیان و حوزویان به ایشان ارادت ویژه ای دارند، گفت: آیت الله سلیمانی (ره) در حوزه فقه و اصول، کلام، تعلم و تربیت، جامعه شناسی و علوم بلاغی مسلط بوده  است و کتاب‌الصوم مهم ترین اثر علمی ایشان است.

 

آیت الله پیشنمازی با اشاره به تقوا، سلامت نفس و مجاهدت مستمر این روحانی انقلابی، خاطرنشان شد: خداوند متعال نیز به جهت این ویژگی های بارز آیت الله سلیمانی، در سن نزدیک ۷۶سالگی پاداش شهادت را به این عالم برجسته دینی و انقلابی عنایت فرمودند ان شاء الله خداوند رحمان آیت الله سلیمانی را با اولیای الهی و امیرمومنان علی(ع) محشور بفرماید.

کد خبر 1263550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha