اعزام چهار هزار و ۶۰۰ زائر حج تمتع از فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برای اعزام چهار هزار و ۶۰۰ زائر حج تمتع آماده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، «رامین آذری» امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اعزام زائران حج تمتع آاستان به مدینه منوره از ۱۹ خرداد امسال آغاز می‌شود افزود: این عملیات تا ۲۵ خرداد ادامه می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه عملیات برگشت حجاج استان نیز از ۲۷ تیر آغاز می‌شود و تا دوم مرداد ادامه می‌یابد اظهار کرد: با توجه به لزوم مرمت و بهسازی ترمینال حج و سالن‌های مربوطه، عملیات بهسازی این ترمینال در سه مرحله انجام می‌شود.

وی هدف از بهسازی این ترمینال را پیشگیری از بروز هرگونه خللی در روند اعزام و پذیرش زائران خانه خدا اعلام کرد و گفت: برای انجام کیفی این عملیات سالن استقبال کنندگان زائران به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع بهسازی و مرمت شده و بهسازی سالن‌های ورودی، خروجی و ترانزیت حجاج نیز در حال انجام است.

آذری با بیان اینکه تا زمان آغاز پروازها، نواقص احتمالی موجود در فرودگاه تبریز برطرف و زیرساخت‌های ترمینال حج برای میزبانی از زائران مدینه منوره آماده می‌شود ادامه داد: این طرح با هزینه بیش از ۶۲ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود.

کد خبر 1263609

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha