وهابیون برای کاهش‌ قدرت اسلام در منطقه قبور ائمه بقیع (ع) را تخریب کردند

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: از جمله حوادث دردناک و اسفناک تاریخ، تخریب قبور ائمه بقیع (ع) توسط وهابیت است که نمایی دیگر از چهره خوارج و نواصب بود آنها برای کاهش‌ قدرت اسلام در منطقه تخریب قبور ائمه بقیع را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۸ اردیبهشت ماه) حجت الاسلام کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، یکی از مصاديق تقوای الهی را حفظ آبروی مومن  دانست و گفت: آبروی مومن حاصل یک عمر تلاش او است اما متاسفانه امروز بسیاری افراد آبروی دیگران را ارزان به فروش می‌گذارند درحالی که آبرو مايه حیات مومن است و ریختن آبروی مومن از گناهان کبیره محسوب می‌شود.
امام جمعه جازموریان با تسلیت سالروز تخريب قبور ائمه بقیع (ع)، بیان کرد: از جمله حوادث دردناک و اسفناک تاریخ، تخریب قبور ائمه بقیع (ع) توسط وهابیت است که نمایی دیگر از چهره خوارج و نواصب بود آنها برای کاهش‌ قدرت اسلام در منطقه تخریب قبور ائمه بقیع را انجام دادند.
وی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگری، ابراز کرد: یکی از مطالب مهمی که امام خمینی (ره) فرمودند؛ این بود که حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است به طور کلی خداوند متعال در قرآن کریم به کسب و کار دستور داده است و پیغمبر اسلام (ص) هم آن چنان به کارگر اهمیت داده که می‌فرمایند؛ قبل از این که عرق پیشانی او خشک شود باید حق و حقوقش پرداخت شود.
حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی جامعه در گرو اهمیت دادن به قشر کارگر  و توجه ویژه به آنها است.
خطیب جمعه جازموریان ضمن تبريک روز معلم، خاطرنشان کرد: یکی از بارزترین و پیش‌رو ترین متفکران جهان اسلام شهید مطهری بود.
وی تاکید کرد: در مورد مقام معلم آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ما باید همچون رسول خدا (ص) برای مقام معلم ارزش و منزلت قائل شویم به طوری که در دعایی پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند؛ خداوندا معلمان را بیامرز طول عمر با عزت به آنها بده و به کسب و کارشان برکت ده.

کد خبر 1263672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha