توزیع ۶۰بسته معیشتی در بابلسر|خادمیاران رضوی برای محرومیت زدایی ۵میلیارد تومان هزینه کردند

ولی تبار گفت:خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر سال گذشته با بهره گیری از کمک‌های مردمی و خیرین قریب به ۵ میلیارد تومان در راستای محرومیت زدایی هزینه کردند.

شجاع ولی تبار-مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،با بیان اینکه خادمیاران رضوی این شهرستان برای دستگیری از نیازمندان با هدف ترویج فرهنگ منور رضوی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند،‌اظهار کرد: همچنین این خادمیاران و یاوران رضوی نسبت به تهیه و توزیع کمک های مومنانه در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر مواسات و همدلی برای رفع مشکلات محرومین باید همه گیر شود، اهتمام ویژه دارند.

 

وی از تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بابلسر بمناسبت حلول ماه شوال خبر داد و افزود: به همت و تلاش کانون محلی خدمت رضوی محله جوادیه و همراهی خادمیاران و همکاری مرکز نیکوکاری حضرت جوادالائمه (ع)، تعداد ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

 ولی تبار با بیان اینکه این بسته ها هر کدام حاوی ۲۵ قلم مواد غذایی و بهداشتی از جمله ماکارونی، تخم مرغ، روغن،‌شوینده، قند و شکر و ... بوده، یادآورشد: برای تهیه این کمک های مومنانه مجموعا معادل یکصد میلیون تومان هزینه شده است.

وی در خاتمه اذعان کرد: خادمیاران سال گذشته با بهره گیری از کمک‌های مردمی و خیرین قریب به ۵ میلیارد تومان در راستای محرومیت زدایی هزینه کردند.

کد خبر 1263778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha