قرآن مهم ترین عامل سعادت بشر است

حجت الاسلام قدرتی قرآن را بهترین نعمت الهی خواند و گفت: قرآن مهم ترین عامل سعادت بشر بوده و بهترین نعمت قرآن آرامش در زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، امروز(13 اردیبهشت)، در آیین تجلیل از فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان در استان لرستان با اشاره به اینکه خداوند نعمت‌های فراوانی به ما داده است، اظهارداشت: بهترین نعمت، قرآن به‌ عنوان برنامه سعادت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: باید خدا را به سبب این نعمت شاکر باشیم و شکرگزاری نعمت قرآن تبعیت از ولایت است.

 

وی خاطرنشان کرد: بهترین نعمت قرآن آرامش در زندگی است چراکه انسان با تمسک به قرآن به آرامش روحی و جسمی می‌رسد.

 

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی متنوعی برگزار شد، عنوان کرد: نمونه آن برگزاری جزءخوانی منطقه چهارباغ گلدشت خرم‌آباد بود که به شکل خاص برگزار شد.

 

وی ادامه داد: افرادی که در ماه رمضان در توسعه و برپایی مجالس قرآنی زحمت کشیدند باید بیشتر شکرگزار این سعادت باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه امروز همه ما در عرصه جهاد تبیین رسالت خطیری بر دوش داریم، گفت: با تبعیت از ولایت، کارهای قرآنی ما باید در مسیر کلام ولی جامعه باشد.

 

حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: ولی جامعه برای ما خط و مشی را مشخص کردند که امروز محوریت آن جهاد تبیین است و باید در این راستا از قرآن کمک گرفت.

 

وی در ادامه برگزاری جشن روزه‌اولی‌ها برای اولین بار در لرستان و در ماه مبارک رمضان و برپایی ایستگاه‌های سلامت معنوی در نقاط مختلف شهرستان‌ها را از جمله برنامه های مؤثر در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان ۲۱۰ جلسه جزءخوانی برگزار شد، در صورتی که تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌ها در برگزاری فعالیت‌های دینی و قرآنی نقش حمایتی دارند.

کد خبر 1264480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha