هدف‌گیری عفاف و حجاب در جنگ ترکیبی دشمن/ با مواظبت و مراقبت دشمنان را مایوس کنیم

امام جمعه کرمان گفت: مسئله حجاب و عفاف بسیار جدی است و دشمن در جنگ ترکیبی عملیات خود را از اینجا شروع کرده و وظیفه ما صرفاً عمل کردن بر اساس قانون است زیرا حجت را بر همه تمام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، عصر چهارشنبه(۱۳ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت هفته معلم، سنجش موفقیت هر انسانی را توجه به دو موضوع دانست.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: نقش معلم بر کسی پوشیده نیست و برای سنجش موفقیت انسان ها اول باید به سابقه علمی و اساتید آنها و دوم به حفظ شان و جایگاه معلم توجه کرد.

 

 

وی گفت: استاد و شاگردی آنقدر مسئله مهم و اعتقادی است که در گذشته والدین تلاش می کردند فرزندان خود را یک هفته پای درس یک فرد صاحب نفس بنشانند.

 

 

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: هر چه افراد تقید بیشتری نسبت به حفظ جایگاه استاد داشتند به همان تناسب توفیقات آنان بیشتر بوده است‌.

 

 

وی در ادامه کارگر در نظام دینی و اخلاقی را همسنگ مجاهد خط مقدم جبهه دانست و تصریح کرد: کارگر و کارمند باید از درون خودکنترلی داشته باشند و هر لحظه خود را در منظر و مرآی خدا ببیند و همین سیستم هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کرد.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در پایان بیان کرد: مسئله حجاب و عفاف بسیار جدی است و دشمن در جنگ ترکیبی عملیات خود را از اینجا شروع کرده و وظیفه ما صرفاً عمل کردن بر اساس قانون است زیرا حجت را بر همه تمام کرده است.

 

 

وی متذکر شد: در این رابطه اگر مدیر آنچه قانون مکلف کرده را درست انجام دهد مشکلات ما بسیار اندک و کم می شود و ضمن نظارت ها و رصدها، برای آنکه یکبار دیگر دشمن را مایوس کنیم باید مراقبت و مواظبت کنیم.

 

 

امام جمعه کرمان گفت: اگر مدیری به این موضوع اعتقاد ندارد هیچ دلیلی ندارد که در پُست خود باقی بماند و این راهی است که ده ها هزار انسان شریف در آن قدم گذاشتند و برخی جان و بعضی ها سلامت خود را دادند.

 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم تاکید کرد: خدمات نظام در بخش های مختلف نباید در شلوغی{اخبار} گم شود.

 

وی بر همکاری همه دستگاه ها در سال جدید برای پروژه های سرمایه گذاری تاکید کرد.

کد خبر 1264513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha