معلمان مدارس اهداف شکل گیری انقلاب را به دانش آموزان منتقل کنند

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه معلمان باید در مدارس اهداف دقیق انقلاب را به دانش آموزان عرضه کنند، گفت: چنانچه بتوانیم قدرت عقلانیت را در مدارس و مساجد گسترش دهیم، به وظیفه خود در خصوص مباحث انقلابی عمل کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی شامگاه (13 اردیبهشت) در نشست تبیینی اندیشه شهید مطهری با بیان اینکه شهید مطهری عقل را با منطق پیوند زده و به جامعه دانشجویی داده است، اظهار کر: متاسفانه تاکنون بهره و استفاده کامل از اندیشه شهید مطهری نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه قدرت تحلیل و کلام شهید مطهری بسیار بالا بوده به طوری که امام راحل آن را می پذیرد، گفت: مهمترین نقطه تعلیم و تربیت اسلامی، پرورش قدرت عقلانی است که اگر پرورش پیدا نکند حکومت ها را به سمت طاغوت ها می برد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق فرموده شهید مطهری، چنانچه جوامع اسلامی به قدرت عقلانی برنگردند، به طاغوت های تاریخ سواری خواهند داد، ادامه داد: حادثه عاشورا نتیجه عدم حاکمیت عقلانی بر جامعه اسلامی آن زمان بود.

 

حجت الاسلام محقی با اشاره به اینکه اسلام قدرت دارد که محور همه تحولات به خصوص اقتصاد باشد، گفت: معلمان باید در مدارس اهداف دقیق انقلاب را به دانش آموزان ارائه کنند.

 

وی تاکید کرد: چنانچه بتوانیم قدرت عقلانیت را در مدارس و مساجد گسترش دهیم، به وظیفه خود در خصوص مباحث انقلابی عمل کردیم.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت روایت اول و صحیح در مباحث فضای مجازی در مساجد، گفت: امروز جنگ رسانه ای است که در دنیا وجود دارد و اگر خبر اول در دست بچه های مسجد و انقلابی نباشد، دشمن با دروغ پراکنی، اذهان مردم را تصرف می کند.

 

 

کد خبر 1264531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha