مشکلات کارگران با جدیت پیگیری می‌شود

جهانگیری، با اشاره به اینکه مشکلات کارگران با جدیت پیگیری می‌شود گفت: تلاش این قشر باعث تحول عظیمی در حوزه‌های اقتصادی و همچنین توسعه و آبادانی شهرستان اندیمشک شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، پیمان جهانگیری، امروز (پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت) در آئین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اندیمشک اظهار کرد: کار، تلاش، کوشش و پاک‌دستی کارگران غیور قابل تقدیر بوده و همت‌ و تلاش آنها باعث تحول عظیمی در حوزه‌های اقتصادی و همچنین توسعه و آبادانی شهرستان اندیمشک شده است.

 

فرماندار اندیمشک، افزود: رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شهرستان اندیمشک به همت کارگران و نیروی کار نسبت به یک دهه اخیر قابل قیاس نیست.

 

وی با بیان اينکه مشکلات کارگران با جدیت پیگیری می‌شود اذعان کرد: جذب سرمایه‌گذار و اشتغالزایی همواره جزو اولویت‌های اصلی مسئولان شهرستان اندیمشک بوده و احترام و حفظ شأن و منزلت کارگر از وظایف ذاتی کارفرمايان است.

 

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، امام جمعه اندیمشک نیز با اشاره به اینکه کسب روزی حلال، مهمترین فاکتوری است که انسان را به خداوند نزدیک می‌کند تصریح کرد: مدیران مملکت فضای کار بیشتر را برای کارگران فراهم کنند و موانع سر راه کارگران را بردارند.

 

در ادامه این آئین سید ناصر حسینی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اندیمشک هم گزارشی از عملکرد یک ساله این اداره ارائه کرد.

 

در پایان این نشست، از کارگران نمونه و همچنین مدیران برتر در زمینه مشارکت اجتماعی، کمیته حفاظت فنی و خانه بهداشت برتر شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

کد خبر 1264662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha