اقامه نماز سبب مصون ماندن جامعه در برابر آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام چراغی، بر ضرورت تبیین فرهنگ اقامه نماز تأکید کرد و گفت: اقامه نماز سبب مصون ماندن جامعه در برابر آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، امروز(17اردیبهشت)، در همایش تجلیل از فعالان و رابطین نماز در دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان اظهارداشت: اگر نور نماز را چه در فضای مجازی و چه در کارهایمان داشته باشیم می توانیم خود و خانواده و همچنین جامعه را از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی حفظ کنیم.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه تلاش کنیم نماز موثرتری را اقامه کرده تا از طریق نماز مرحله به مرحله رشد کنیم، افزود: نماز تجلی عشق و آینه عرفان و نردبان صعود به سوی معبود است. 

 

وی عنوان داشت: نماز اصلی ترین نیاز بشر است، اقامه آن در جامعه از مهم ترین  برنامه های پیامبران الهی بوده و از اهم شاخص های جامعه دینی به شمار می رود.

 

حجت الاسلام چراغی تصریح کرد: برای توسعه و ترویج نماز شیوه ها و مهارت هایی نیاز دارد که باید به آنها اهمیت داده شود تا نسل جدید نیز به نماز علاقمند شود و نباید به وضعیت موجود نماز در جامعه راضی باشیم و باید برای بهتر شدن وضعیت موجود تلاش کنیم.

 

گفتنی است، در پایان این همایش از 600 نفر از فعالان و رابطین نماز، برندگان مسابقات کتابخوانی و برندگان مسابقات دانشجویی در زمینه های مختلف تولید محتوا، پوستر، کلیپ و دیگر مباحث فرهنگی تجلیل به عمل آمد و هدایایی به برندگان مسابقات فرهنگی اهدا شد .

 

کد خبر 1264976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha