ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد

حجت الاسلام کوهساریان از آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان در خصوص برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی اصلی برگزاری مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران همچون سنوات گذشته در سال ۱۴۰۲ هجری شمسی اقدام به برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآنی کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته های مختلف قرآن کریم و نغمات دینی برای برادران و خواهران بالای ۱۸سال کرده است.

 

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: این دوره از مسابقات در 13 رشته قرآن کریم از مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی سراسری، سراسری و بین المللی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، 10 جزء، 5 جزء، رشته های ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی و در رشته‌های معارف؛ معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، و ترجمه سوره های یاسین و الرحمان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کوهساریان اظهارداشت: ثبت نام و مهلت ثبت نام این مسابقات از (۱۶ اردیبهشت) آغاز و تا (۱۵ خرداد) ادامه دارد و این بازه زمانی تمدید نخواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه متسابقین در روزهای ابتدایی شروع به ثبت نام کنند، گفت: سایت ثبت نام در سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران انجام می شود و متسابقین از ثبت نام در سایت های دیگر پرهیز کنند.

 

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: این مسابقات مخصوص سنین بالای ۱۸ سال است و منابع رشته های معارفی و شیوه نامه برگزاری این دوره از مسابقات در سایت مسابقات قرآن بارگذاری شده و متسابقین قبل از اینکه ثبت نام کنند، شیوه نامه اجرایی و فنی این دوره از مسابقات را حتما مطالعه کنند.

 

وی گفت: مسابقات مرحله شهرستانی در تیرماه برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1266080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha