ایده برگزاری همایش هندسه نظم جدید جهانی برگرفته از سخنان رهبر انقلاب  ‌شکل گرفت

سردار احمدی مقدم با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در نظم جهانی گفت: ایده برگزاری همایش هندسه نظم جدید جهانی برگرفته از سخنان رهبر انقلاب و ‌جنگ ‌اوکراین ‌شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در همایش بین المللی هندسه نظم جدید جهانی با گرامی داشت یاد شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای محور مقاومت، گفت: ایده برگزاری این همایش بر اساس بیانات رهبری و در پی ‌جنگ ‌اوکراین ‌شکل گرفت؛ لذا در پاسخ به این صحبت های رهبری، مقدمات برگزاری این‌ همایش علمی ‌از یک ‌سال فبل با حضور مسئولان عالی پایه‌ریزی شد که در نتیجه برگزاری این همایش به دانشگاه عالی دفاع ملی واگذار شد.

 

 

سردار احمدی مقدم ‌خاطر نشان کرد: بدین ‌ترتیب ابتدا دبیرخانه با ۴ کمیته سازماندهی و اهدافی برای آن تعیین و بر اساس این‌ اهداف، همایش در هشت محور با ۳۴ زیر محور تعریف شد که با فراخوان اعلامی برای حضور در این ‌همایش، ۴۶ مرکز ‌علمی ‌از ۱۱ کشور با دانشگاه همکاری کردند.

 

 

وی اظهار داشت: بواسطه این ‌همایش از ‌مجموع مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش ۲۳۸‌ مقاله پذيرفته شد و ‌۵۳  همایش ملی و ‌۱۸ همایش بین المللی با حضور ۵۰۰ نفر از‌ کارشناسان برگزار شد؛ همچنین۲۰۰ مهمان از ۳۷ ملیت جهانی در این همایش حضور دارند.

کد خبر 1266394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha