استفاده از ظرفیت معنوی ستاد اقامه نماز در مسائل فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام چراغی، با بیان اینکه از ظرفیت معنوی ستاد اقامه نماز در مسائل فرهنگی استفاده شود، گفت: ما مشارکت و همکاری را در زمینه مسائل معنوی و فرهنگی را می پذیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(20اردیبهشت)، در گردهمایی دبیران دستگاه های اجرایی استان لرستان اظهارداشت: نماز تنها واجبی است که خداوند لازم کرده و این یک فرصت است برای همه خصوصا کارمندان دولت تا بعد از یک خستگی ناشی از کار و در وقت نماز به یک آرامش و شادابی روحی و معنوی دست پیدا کنند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با تأکید بر توجه به اقامه نمازی که ما را از منکر باز دارد، افزود: اقامه نماز و تکیه بر تعالیم دینی سبب رشد اخلاق و معنویت در جامعه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ درصد از ارزیابی مدیران در استانداری ها توسط ستاد اقامه نماز صورت می پذیرد، عنوان کرد: مدیران در دستگاه های اجرایی برای تمامی مسائل فرهنگی خود حتما پیوست نماز قرار دهید.

 

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه در تمامی مسائل فرهنگی از ظرفیت عظیم معنوی ستاد اقامه نماز استفاده شود، گفت: ما با آغوش باز مشارکت و همکاری را در زمینه مسائل معنوی و فرهنگی را می پذیریم و امیدواریم مرحله به مرحله با ستاد اقامه نماز در ارتباط باشند.

کد خبر 1266442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha