استقبال گسترده نوجوانان و جوانان از نمایشگاه قرآن در چهارمحال ‌و بختیاری

نوجوانان و جوانان استان امسال استقبال گسترده ای از نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال ‌و بختیاری داشته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، نوجوانان و جوانان استان امسال استقبال گسترده ای از نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال ‌و بختیاری داشته اند.

 

در نمایشگاه قرآن امسال شاهد استقبال کم‌نظیر خانواده‌ها و فرزندانشان از این نمایشگاه بودیم که این مهم یک پیام فرهنگی مهم دارد و نشان می‌دهد که چقدر خانواده‌ها، نوجوانان، جوانان و جامعه ما علاقه‌مند و مشتاق هستند که از ظرفیت‌ها و فرصت‌های حوزه فرهنگی استفاده کنند.

 

حضور مردم در نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال ‌و بختیاری نشان می‌دهد که آنها مانوس و علاقه‌مند به قرآن، دین و فرهنگ اهل بیت هستند.

 

نمایشگاه قرآن استان با ۳۴ غرفه میزبان بازدیدکنندگان است و نمایش قرآن‌های منتسب به اهل بیت (ع) و اجرای برنامه ‌های فرهنگی، قرآنی و کرسی های تلاوت در یک هفته برگزاری نمایشگاه انجام می‌شود.

 

برگزاری نشست‌های مشاوره محور و پاسخ به شبهات نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و محصولات عفاف و حجاب نیز با تخفیف ویژه در این نمایشگاه عرضه می‌شود. 

 

کد خبر 1266681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha