ضعیف دانستن مسئولان فعلی استان  به دور از انصاف و تقواست

آیت الله عابدینی گفت: متأسفانه یک برادر عزیز نسبت به مسئولان استانی سخنانی را بیان کرده و اصرار دارد که بگوید اینها از گذشتگاه ضعیف تر هستند؛ این سخن منصفانه نبوده ان شاالله همه مسئولان و نمایندگان مجلس بر اساس تقوا سخن بگویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی- امام جمعه قزوین- در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۲ اردیبهشت) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: فلسطین در سال ۱۳۲۷ توسط رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی به اشغال درآمد و امیدواریم این ایام، روزهای پایانی اقامت این جنایتکاران د این سرزمین های اشغالی باشد.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: متأسفانه در این ایام شاهد جنایت های دوباره این رژیم اشغالگر هستیم که این جنایات را محکوم کرده و البته در حال حاضر موشک های مقاومت اسلامی و حزب الله بر سر صهیونیست هاست که فرود می آید.

 

وی اضافه کرد: همه ما برای نابودی رژیم صهیونیستی روزشماری می کنیم و از خداوند سبحان نابودی نهایی این جرثومه ظلم و فساد را می خواهیم و ان شاالله به زودی زود این امر محقق می شود.

 

آیت الله عابدینی افزود: همچنین در این روزها یاد شهدای امنیت و غیرت را هم گرامی می داریم به ویژه عزیزانی از نیروی انتظامی که در این ایام در مرزها به شهادت رسیدند و ان شاالله روحشان با انبیای الهی محشور باشد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس فرمایشی از امام صادق (ع) انسان باید در برابر نعمات خداوند متعال شاکر باشد زیرا اگر شکر آن را به جای نیاورد این نعمت تبدیل به نقمت و بلا می شود.

 

امام جمعه قزوین توضیح داد: خوشبختانه امروز در کشور کسانی در پست های کلیدی فعالیت دارند که انسان های باتقوایی هستند البته در این بین هم ممکن است یک نفر با سفارش و خیانت نفوذ کرده باشد که مسئولان باید مراقب باشند زیرا افراد این چنینی به مردم لطمه می زنند.

 

وی ادامه داد: مسئولی که به مردم توجه نکرده و جواب سربالا به آنها داده و آنها را مایوس می کند و در واقع کار ارباب رجوع را راه نمی اندازد در واقع موجب شده تا مردم نسبت به مملکت اسلامی و دیگر مسئولان بدبین شوند، بنابراین باید اینگونه افراد شناسایی شده و از افراد شایسته در این پست و مقام ها استفاده شود.

 

آیت الله عابدینی یادآور شد: متأسفانه یک برادر عزیز نسبت به مسئولان استانی سخنانی را بیان کرده و اصرار دارد که بگوید اینها از گذشتگان ضعیف تر هستند؛ کلام و سخن ما باید بر اساس تقوا باشد و این سخن منصفانه نبوده ان شاالله همه مسئولان و نمایندگان مجلس بر اساس تقوا سخن بگویند.

 

وی در ادامه با اشاره به سالگرد لغو نهایی قانون کاپیتولاسیون اظهار کرد: این قانون ملت ما را به ذلت کشانده بود ولی امام خمینی (ره) آمدند و در برابر این چنین قانون غیرانسانی ایستاده و قیام کردند زیرا این قانون توهین و تحقیر آشکار ملت ما بود.

 

امام جمعه قزوین در ادامه با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: در آستانه شهادت امام ششم شعیان امام صادق (ع) قرار داریم و ایشان احادیث بسیاری را در زمینه های مختلف به ما آموخته اند و این امام بزرگوار در حوزه های تفسیر قرآن کریم، اخلاق، سیاست و علوم مختلف بیانات نورانی و راهگشایی دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: در فرمایشی از امام صادق (ع) در خصوص تقوا آمده است تقوا آن است که آنجا که خدا باید نو را ببیند، ببیند و آنجا که نهی کرده تو را نبیند و این فرمایش امام صادق (ع) نشان می دهد که انسان باید چگونه عمل کند تا تقوا داشته باشد و خداوند متعال می خواهد انسان را در دفاع از مظلوم و انفاق و دستگیری از نیازمندان مشاهده کند.

 

کد خبر 1266736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha