فرهنگسازی در راستای افزایش مشارکت مردم برای کمک به نیازمندان

آیت‌الله سبحانی گفت: افزایش مشارکت مردم برای کمک به نیازمندان می‌تواند خدمات درمانی و بهداشتی این جمعیت را توسعه داده و تقویت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت الله سبحانی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر کشور و نماینده ولی فقیه در این جمعیت با اشاره به حوادث سال‌های اخیر ‌در کشور از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی گفت: این اتفاقات نشان داد اگر نیرو‌های امدادی در شرایط بحران از آمادگی لازم برخوردار نباشند، شاهد بحران جدی خواهیم بود.

 

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به حوادث جاده ای تصریح کرد: باید میان مردم فرهنگسازی صورت گیرد تا در ایام تعطیل به جای سفرهای بین شهری و بین استانی با اقوام در شهر و روستای خود رفت و آمد کنند تا کمتر شاهد تصادفات مرگ بار در جاده ها باشیم.

 

وی همچنین به بحث انباشته شدن داروها در منازل اشاره کرد و گفت: لازم است تا با استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها برای فرهنگ سازی جمع آوری داور‌های اضافه از منازل و تحویل آن به مراکز امدادی و درمانی اقدام شود تا به دست نیازمندان برسد.

 

آیت‌الله سبحانی تصریح کرد: افزایش مشارکت مردم برای کمک به نیازمندان می‌تواند خدمات درمانی و بهداشتی این جمعیت را توسعه داده و تقویت کند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از اولویت‌های این جمعیت در سال جاری گفت: ترویج فرهنگ خودامدادی در بین آحاد مردم از جمله این برنامه هاست. کولیوند تصریح کرد: همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت و توان جوانان با روحیه جهادی از دیگراولویت هایی است که در سال جاری با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

کد خبر 1266893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha