اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتباربه صدا و‌سیمای خراسان جنوبی

قناعت گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در مصوبات سفر دوم برای تجهیز مناطق فاقد پوشش صدا و سیما در خراسان جنوبی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (۲۴ اردیبهشت) در مراسم افتتاح رسمی پروژه های بزرگ فناوری و توسعه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا شاهد نظام مقتدر و قوی در عرصه های بین المللی هستیم.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در یک جنگ و تقابل نابرابر با نظام رسانه ای دشمن قرار دارد، افزود: دشمنی که از لحاظ سخت افزاری در مقابل ارتش و سپاه زانو زده است متاسفانه در حوزه رسانه ای همچنان حرف اول را در دنیا می زند و اگر چه طی ۴۵ سال اخیر شاهد پیشرفت های خوبی در صدا و سیما هستیم اما در یک جنگ نابرابر و رسانه ای تمام عیار قرار دارد.

 

وی ادامه داد: تقابل واقعا نابرابر است چرا که دشمن تا دندان مسلح است و رسانه های فارسی زبان بسیاری علیه آرمان های انقلاب و مبانی نظام فعالیت دارند و می خواهند مردم را سست و جوانان ما را ناامید کنند و هر روز میلیاردها بار موضوعاتی علیه نظام جمهوری اسلامی بیان می کنند و پیام های بسیاری به کشورهای دیگر به خصوص جهان سوم می فرستند که ایران را الگوی خود قرار ندهید اما صدا و سیمای جمهوری اسلامی در مقابل امپراطوری رسانه ای دشمن ایستاده است.

 

قناعت عنوان کرد: در دولت سیزدهم شاهد استقرار نیروهای انقلابی و دلسوز هستیم و انتظار ما این است که این روند از لحاظ کمی افزایش یابد به این معنا که در لایه های پایین هم شاهد استقرار نیروهای انقلابی در سازمان صدا و سیما باشیم و نظام جمهوری اسلامی با این ریل گذاری خوب بتواند به اهداف خود برسد.

 

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی نجیب و انقلابی هستند، افزود: این مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و اکنون سخت ترین کار در دنیا بحث مردم جمع کردن است و اروپا و آمریکا با تمام قدرتی که دارند نمی توانند هزار نفر را جمع کنند.

 

قناعت ادامه داد: اما در سفر دوم رئیس جمهوری به خراسان جنوبی با وجود القائات دشمن مشاهده کردید که ۵۰ الی ۶۰ هزار نفر از مردم بیرجند در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و این کار باعث شد تا بیش از گذشته انقلابی بودن مردم خراسان جنوبی اثبات شود و باید برای این مردم کار کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در دور اول سفر رئیس جمهور به استان اعتباری برای صدا و سیما در نظر گرفته نشده بود، افزود: اما توانستیم از طریق متمم ۶۰ میلیارد تومان برای صدا و سیمای استان جهت تکمیل و تجهیز ساختمان های تولید و پخش دریافت کنیم.

 

وی در ادامه گفت: در راستای سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی مقرر شده است ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز مناطق فاقد پوشش نیز اختصاص پیدا کند.

 

قناعت با تاکید بر اینکه تثبیت موج رادیو در نقاط مختلف استان وجود ندارد، ادامه داد: درخواست داریم تا شاهد حل این مشکل در سطح استان باشیم و تامین تجهیزات لازم جهت برقراری پوشش تلویزیونی و رادیویی در تمام نقاط استان در دستور کار قرار گیرد.

 

استاندار خراسان جنوبی عنوان داشت: با توجه به اینکه HD حدود ۴۴ و نیم درصد جمعیت استان را پوشش می دهد درخواست داریم بحث تکمیل ۵۷ درصد باقی مانده مورد توجه و اولویت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی استان کم برخورداری است، گفت: متاسفانه به زیرساخت های آن توجه کمتری شده است و مجموعه صدا و سیمای خراسان جنوبی در کنار انعکاس مشکلات به صورت حرفه ای به دنبال ناامیدکردن مردم نیستند.

 

 

کد خبر 1267041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha