پیام فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در پی شهادت سرگرد یاسر عبدلی

پیام فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت یاسر عبدلی، جانشین رئیس پلیس اطلاعات شهرستان خاش و از اهالی استان کرمان در مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید قرائت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی شهادت سرگرد یاسر عبدلی، جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش؛ سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

 

 

این پیام دوشنبه شب(۲۵ اردیبهشت) در مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید در حرم مطهر شهدای گمنام موزه دفاع مقدس کرمان توسط سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان قرائت شد.

 

 

 

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ/ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند"

 

 

خانواده محترم شهید سرافراز جناب سرگرد یاسر عبدلی طغرالجردی

سلام علیکم

 

 

عروج سبکبالانه آن شهیدعزیز به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر روحی لتراب مقدمه الفدا، مقام معظم رهبری مدظله العالی و آن خانواده محترم تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 

 

شهادت؛ اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می شوند.

 


 

اینجانب سلام و درود خالصانه ام را بر روح مطهر ایشان و آن خانواده صبور نثار نموده و سرنوشت سعادت بار او را برای خود و همه مشتاقان آرزو می نمایم.
 

 

 

از درگاه ایزد منان مسئلت دارم روح بلند این شهید عزیز را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی خویش همجوار با سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور فرموده و به آن خانواده معزز صبر و اجر جزیل مرحمت فرماید.

 

 

روحش شاد و جایگاهش متعالی

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان"

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ پیکر مطهر شهید عبدلی قرار است همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در زادگاهش طغرالجرد از توابع شهرستان کوهبنان تدفین شود.

کد خبر 1267269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha