وزنه قوی و مطمئن ولایت فقیه، انقلاب را در میان حوادث مختلف نگه داشته است

امام جمعه کرمان اهمیت نقش ولایت فقیه در دوران غیبت امام معصوم را مورد تأکید قرار داد و گفت: یکی از علت های ماندگاری انقلاب اسلامی که حوادث، آن را جابجا نمی کند وزنه قوی و مطمئن ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، صبح پنجشنبه(۲۸ اردیبهشت) در جلسه شورای سیاست گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان بر اهمیت تأمین و تربیت مربی مهدویت تأکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان فرهنگ سازی در موضوع مهدویت به گونه ای که تا چند نسل ادامه یابد و تبدیل به جریانی قوی و ماندگار شود را مورد تأکید قرار داد.

 

وی در همین باره به فرهنگ عاشورا استناد و تأکید کرد: مهدویت؛ عصاره امامت و نبوت را در اصلاح جهان به نمایش می گذارد و فرهنگی بسیار پیشرو است که پرچمدار آن در دوران غیبت، ولایت فقیه است.

 

امام جمعه کرمان ولایت فقیه را پس از معصوم، قوی ترین چهره جهانی دانست و اظهار کرد: یکی از علت های ماندگاری انقلاب اسلامی که حوادث، آن را جابجا نمی کند وزنه قوی و مطمئن ولایت فقیه است که بیانگر نقش امامت است.

 

وی با تأکید بر اینکه ستاد مهدویت رسالت تاریخی برای انسان دارد که باید به آن توجه کند؛ تصریح کرد: پرچمدار مهدویت، مردم ایران است و این فرهنگ باید از اینجا به جهان منتشر شود تا مردم جهان آماده{ظهور} شوند.

 

کد خبر 1267618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha