امید به خارج از کشور سبب مشکلات اقتصادی کنونی کشور شد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: برخی مسؤولان چشم به دست دشمنان دوختند و پیرو آن امروز با این مشکلات روبرو هستیم اما با مقاومت مردم در آینده‌ای نزدیک دولت انقلابی خبرهای شیرینی را به مردم خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فرارسیدن روز ملی جمعیت اظهار داشت: با کاهش سن کشور آینده‌ای هولناک را خواهیم داشت و مردم وظیفه دارند افزایش جمعیت را با کاهش سن ازدواج انجام داده و از معیشت هراسی نداشته باشند و دولت نیز وعده خود را در واگذاری مسکن، خودروی و غیره محقق کند.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه پارک‌ها برای آرامش و تفریح مردم ساخته شده اما سگ‌های بلاصاحب در این مناطق جولان می‌دهند و یا عده‌ای سگ‌های خود را در پارک‌ها به نمایش می‌گذارند، افزود: جمع آوری سگ‌های بلاصاحب که آرامش، جان، امنیت مردم را به خطر انداخته را در اولویت قرار دهیم.

حجت الاسلام حسینی در خصوص گرانی کرایه‌های وسایل نقلیه عمومی گفت: کنترل افزایش بی‌رویه قیمت مسکن، رهن و اجاره مطالبه به حق مردم است و باید مسؤولان استانی، دولتی، مجلس به صورت جدی وارد این حوزه شوند و وعده‌هایی که دادند را عملی کنند تا مردم توسط عده‌ای از مافیا تحت فشار قرار نگیرند.

وی درباره شلوغی نانوایی‌ها در سطح شهر عنوان داشت: این موضوع باید در اولویت مسئولان قرار بگیرد و به تخلف در قیمت و کیفیت نان اهتمام بیشتری داشته باشند تا شاهد چنین وضعیتی در آینده نباشیم.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه باید همین مقاومت را ادامه دهیم، عنوان کرد: ما در آزادسازی خرمشهر، مقاومت را به تلخی تسلیم ترجیح دادیم، اما لیبی و سودان مقاومت نکردند، آن‌ها چشم و امیدشان به غربی‌ها بود که با تدابیر غربی‌ها در مشکلات متعدد غرق شدند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه برخی دولت‌ها مقاومت نکردند، اگر می‌کردند اقتصاد و معیشت ما امروز چیز دیگری بود، ابراز کرد: برخی مسؤولان چشم به دست دشمنان دوختند و پیرو آن امروز با این مشکلات روبرو هستیم اما با مقاومت مردم در آینده‌ای نزدیک دولت انقلابی خبرهای شیرینی را به مردم خواهد داد.

کد خبر 1267759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha