دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین نسل‌های انقلاب هستند

شهریاری، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین نسل‌های انقلاب، گسست نسلی و تغییر ساختار در انقلاب هستند که موضوع حجاب به عنوان یکی از آنها محسوب‌ می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، بهمن شهریاری، در نشست روشنگری که در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: جمهوری اسلامی با وجود تمامی تحریم‌ها و هجمه‌ها، در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، به افول آمریکا اشاره کرد و افزود: ما توانستیم حاکمیت سیاسی آمریکا را در منطقه دچار چالش کنیم و اکنون در حال بیرون کردن آن از منطقه هستیم.

 

وی اذعان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین نسل‌های انقلاب، گسست نسلی و تغییر ساختار در انقلاب هستند که موضوع حجاب به عنوان یکی از آنها محسوب‌ می‌شود.

 

شهریاری، با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید دارند باید به مسئله جهاد تبیین بپردازیم و از آن غافل نشویم.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد یک مسئله در جمهوری اسلامی است که ضرورت دارد مطالبه و حل شود و نسبت به آن بی‌تفاوت نشویم عنوان کرد: هر چند کارهای خوبی هم در زمینه اقتصادی صورت گرفته اما سفره مردم در حال کوچک‌تر و تنگ‌تر شدن است که انتظار می‌رود تلاش‌ها برای حل مسائل اقتصادی افزایش یابد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، در ادامه به بیان مطالبی در رابطه با مسائل مهم کشور و منطقه پرداخت.

کد خبر 1267763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha