برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه و روز دختر در استان لرستان

حجت الاسلام حیات الغیب، از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه و روز دختر در استان لرستان خبر داد و گفت: این مراسم در همه شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، امروز(30 اردیبهشت)، در جمع خبرنگاران به برگزاری  برنامه های دهه کرامت در استان لرستان اشاره کرد و اظهارداشت: برنامه های دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و با شعار «خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی» در نقاط مختلف لرستان برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: برگزاری جشن های شادی در مساجد و حسینیه ها، مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن، تجلیل از شهدای دهه کرامت، معرفی دختران نخبه در عرصه های دینی، علمی و فرهنگی و همچنین تبیین و تشریح سیره زندگانی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) از جمله برنامه های این ایام است.

 

وی خاطرنشان کرد: جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) امروز پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید آیت الله مدنی خرم آباد و فردا31  اردیبهشت در ساعت 18 در مصلی نماز جمعه بروجرد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه این مراسم دوم خرداد رأس ساعت 17 در پارک دانشجوی دورود برگزار می شود، عنوان کرد: امروز در شهرستان الیگودرز نیز مسجد جامع این شهرستان بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) است.

 

وی با بیان اینکه مراسم ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در شهرستان پلدختر امروز صبح در سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ادامه داد: این مراسم امروز30 اردیبهشت، در شهرستان سلسله و رومشکان پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع و در شهرستان چگنی نیز ساعت 13:30 در سالن همایش های فرمانداری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان کرد:  مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر فردا 31 اردیبهشت ماه در میدان معلم، شهدای گمنام شهرستان کوهدشت و پارک بانوان شهرستان دلفان برگزار می شود.

 

کد خبر 1267872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha