جشنواره فرهنگی و هنری «مستوره» برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری مستوره همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) با مشارکت شهرداری قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مهدی کلانترزاده  امروز(شنبه30اردیبهشت ماه)  در نشست خبری تشریح برنامه‌های شهرداری قم در دهه کرامت گفت: امسال برنامه های روز میبلاد حضرت معصومه(س) با شعار محوری حضرت معصومه(س) بهترین دختر دنیا برگزار می شود.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: در همین راستا همچون سال های گذشته فضاسازی‌ها و آذین‌بندی‌های زیادی در سطح قم با همکاری بخش‌های مختلف شهرداری انجام‌شده است.

 

وی ادامه داد:  بخش‌های مختلف شهرداری برای این ایام بسیج شده‌اند و در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی، و غیره تدابیر لازم برای این ایام پیش‌بینی‌شده است.

 

کلانترزاده در ادامه به تولیدات رسانه‌ای، پویش‌ها، مسابقات و غیره اشاره کرد و افزود: تولیداتی مانند موشن گرافی، پادکست، کلیپو غیره در قالب‌های مختلف برای این ایام توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تهیه شده است..

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و پذیرایی در اطراف حرم مطهر با همکاری دستگاه‌ها، نهادها، هیئات مذهبی، نیروهای مردمی و... خبر داد و گفت: شهرداری در زمینه تسهیل گری و همکاری ویژه با آن‌ها آماده هرگونه همکاری بوده و تا این لحظه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین دوره جدید طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» همزمان با دهه کرامت آغاز می شود که در این طرح مدیر روابط عمومی، شهردار، معاونان، مدیران مناطق و سازمان‌ها و مدیران ستادی به ترتیب هر چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری حاضر شده  پاسخگوی سوالات مردم خواهند بود.

 

کلانترزاده همچنین به افتتاح پروژه‌های مختلفی در سطح شهر قم همزمان با دهه کرامت اشاره کرد و گفت: کمیته افتتاح پروژه‌های شهرداری در حال برنامه‌ ریزی است و خبرهای خوبی برای شهروندان در این ایام دارد.

کد خبر 1267944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha