بیش از ۲۰۰۰اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره استعدادیابی «کاتی» رسید

غلامی گفت: دو هزار و ۳۵۴ اثر به دبیرخانه جشنواره استعدادیابی «کاتی» کار مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و موسسه ماهور پارسی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمد غلامی- دبیر اجرایی جشنواره استعدادیابی «کاتی» - امروز(۳۰اردیبهشت) در آئین اختتامیه این جشنواره با اظهار اینکه فراخوان جشنواره در مهرماه سال گذشته در رشته های مختلف منتشر شد، اظهار کرد:این جشنواره در قالب اجرای صحنه‌ای (مجری‌گری)، صداپیشگی و دوبله، سرود و تواشیح، تلاوت قرآن کریم، خوشنویسی، هنرهای تجسمی (نقاشی و نگارگری)‌، نقالی، هنرهای نمایشی و عروسکی، آواز و خوانندگی، نوازندگی و تنظیم موسیقی، تردستی و استندآپ کمدی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه متقاضیان در وب سایت اختصاصی جشنواره ثبت نام و آثارشان را بارگذاری کردند، افزود: دو هزار و ۳۵۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید.

 

غلامی اضافه کرد: در مرحله ابتدایی و مقدماتی، هیات انتخاب ۱۵۲ اثر را برای مرحله نهایی برگزیدند و در پایان ۳۰ نفر به عنوان برگزیدگان رشته های مختلف معرفی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در یک یا دو رشته آثار به حد نصاب نرسیده بود و هیات داوران جشنواره منتخبی را معرفی نکردند، یادآور شد: این جشنواره در حوزه هنرهای نمایشی، موسیقی و سایر رشته ها با ۱۲زیرشاخه برگزار شد و طبق نظر و آرای داوران، دو نفر به عنوان پدیده جشنواره کاتی انتخاب و معرفی شدند.

 

غلامی با بیان اینکه در برنامه اختتامیه با استفاده از برگزیدگان این جشنواره در رشته های موسیقی، تکنوازی، نقالی و ... آیتم هایی اجرا شد، گفت: این جشنواره با همکاری موسسه ماهور پارسی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به صورت مشترک برگزار و برخی دستگاه ها نظیر استانداری، فرمانداری، شهرداری نیز در آن ایفای نقش داشتند.

 

 

کد خبر 1267980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha