مهر و کرامت رضوی با توزیع سبد کالا، جهیزیه و سیسمونی در بابل

جعفرزاده گفت: همزمان با دهه کرامت در کنار برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و بصیرت افزایی، مهر و کرامت رضوی با توزیع سبد کالا، جهیزیه و سیسمونی در بابل شامل افراد نیازمند در بابل می شود.

محمود جعفرزاده- دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مازندران اظهار کرد: ولادت حضرت معصومه (ع) و ولادت امام رضا (ع) (اول تا 11 ماه ذی‌القعده) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است که مقارن هستند با جشن‌ها و آیین‌های شادباش که در این راستا همه خادمیاران رضوی بابل و اعضای کانون خدمت رضوی شهرستان با همه توان پای کار هستند.

 

وی افزود: بیش از 50 برنامه با حضور خدام آستان مقدس کریمه اهل بیت (ع) و امام رضا(ع) در سطح شهرستان بابل در دهه کرامت امسال برگزار می شود تا در جهت تبیین سیره و روش امام رضایی و اهل بیتی در جامعه تلاش شود.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل یادآور شد: همزمان با دهه کرامت در کنار برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و بصیرت افزایی، مهر و کرامت رضوی با توزیع سبد کالا، جهیزیه و سیسمونی در بابل شامل افراد نیازمند در بابل می شود.

 

جعفرزاده گفت: برافراشتن پرچم امام رضا(ع)، تهیه اطعام رضوی، برگزاری اردوی جهادی، محفل انس با قرآن، بازدید از نیازمندان، عیادت بیماران و کادر درمانی، دیدار با معلولان، برگزاری جشن در مرکز سالمندان، روضه های خانگی، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، تجلیل از خیران و جانبازان و مداحان و کارآفرینان برتر، توزیع سبد کالا، شرکت در جشن‌های دهه کرامت، ایستگاه صلواتی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و دینی و.. از برنامه‌های دیگر این ایام است که با خدام و خادمیاران رضوی در سطح شهرستان بابل برگزار می شود.

 

وی افزود: دستگیری از نیازمندان و محرومان، ترویج و تبیین فرهنگ و بزرگ منشی بزرگ اهل بیت در دهه کرامت و در طول سال از برنامه های مهم ما در کانون خدمت رضوی است و در این ایام دهه کرامت بیش از همیشه در این راستا وارد عمل شده ایم تا همگان از خدمات امام رئوف بهره مند شوند.

کد خبر 1268105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha