کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری میزبان جشن های دهه کرامت هستند

کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همزمان با ورود کاروان «زیرسایه خورشید» به استان و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) میزبان جشن های مردمی دهه کرامت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همزمان با ورود کاروان «زیرسایه خورشید» به استان و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) میزبان جشن های مردمی دهه کرامت هستند.

 

خدمت رسانی به نیازمندان با جمع آوری و توزیع کمک های مردمی بین خانواده های عزتمند در قالب طرح «همدلی به رسم اهل بیت» و آذین بندی مساجد و محلات ازجمله فعالیت های ستاد بزرگداشت دهه کرامت در استان چهارمحال و بختیاری است.

 

عملیاتی‏ شدن شعار سال و عناوین روزهای دهه‏ کرامت با توجه به ظرفیت ‏های بالقوه و بالفعل مساجد و محلات و برگزاری محافل و عصر شعر رضوی با حضور شاعران آیینی، برجسته و پیشکسوت استان و برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر فعالیت های ستاد بزرگداشت دهه کرامت در استان چهارمحال و بختیاری است.

 

برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی بر مبنای آموزه های رضوی، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، تجلیل از فعالان فرهنگی قرآنی دختر عضو کانون های مساجد استان در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در قالب طرح دختران آفتاب، برگزاری نشست های هم اندیشی خانواده و سبک زندگی رضوی، راه اندازی پویش مردمی به وقت سلام، قرائت زیارت امین الله در شب ولادت امام رضا (ع)، از دیگر ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مسابقه دل‌نوشته ای به امام رضا (ع)، عطرافشانی و غبارروبی بقاع متبرکه در پنجم ذی الغقده، روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه، محافل انس با قرآن کریم و کرسی های تلاوت و طرح ملی تلاوت نور در مساجد، اجرای سرودهای میدانی و پاتوقی با عنوان «آوای کرامت» از دیگر فعالیت هایی است که در دهه کرامت امسال در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

کد خبر 1268373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha