برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی در دهه کرامت

شفیقه شفیعی نشست های روشنگری و بصیرت افزایی را از دیگر برنامه های ویژه دهه کرامت برشمرد و گفت: این نشست ها با رویکرد ترویج سبک زندگی و سیره رضوی و همچنین جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

شفیقه شفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان جیرفت امسال نیز همچون سال های گذشته ویژه برنامه هایی همچون جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را برگزار می کند.
مسئول کمیسیون امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان جیرفت بیان کرد: تجلیل از دختران جوان موفق یکی دیگر از برنامه های ویژه این دهه است که برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این که همزمان با میلاد امام رضا (ع) نیز جشن شاه خراسان را برگزار خواهیم کرد، افزود: امروز تعداد ۲ هزار بسته بندی شامل کارت تبریک و شکلات آماده سازی شد تا در صحن های حرم مطهر رضوی در بین زائرین توزیع شوند.
شفیعی عنوان کرد: همچنین در نظر داریم طرح توزیع رایگان نان را اجرا کنیم که در این راستا تعداد ۵۰۰ قرص نان سنتی در بین خانوارهای نیازمند سطح شهر توزیع خواهد شد‌ و طی ۲ مرحله با ذبح گوسفند طرح توزیع گوشت اجرا می شود‌.
مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که دهه کرامت فرصت بسیار خوبی برای تبلیغ فرزندآوری و جوانی جمعیت است، خاطرنشان کرد: قصد داریم با تجلیل از مادران موفق دارای ۴ فرزند سایر بانوان را برای فرزندآوری تشویق کنیم.
وی نشست های روشنگری و بصیرت افزایی را از دیگر برنامه های ویژه دهه کرامت برشمرد و گفت: این نشست ها با رویکرد ترویج سبک زندگی و سیره رضوی و همچنین جوانی جمعیت برگزار می‌شود.
شفیعی ابراز کرد: همچنین در نظر داریم در دهه کرامت با دختران شهدا دیدار و از استقامت و پایداری آنها تجلیل کنیم.
مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان جیرفت عنوان کرد: حضور در بند نسوان زندان و دیدار با زنان زندانی، حضور در خانه سالمندان و حضور در بیمارستان و دیدار با پرستاران از دیگر برنامه های ویژه دهه کرامت است که به منظور تبریک این دهه مبارک انجام خواهد شد.

کد خبر 1268394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha