ایجاد فضای زیارت در مناطق مختلف تهران با میزبانی از کاروان‌های زیر سایه خورشید

نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درستاد بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به برگزاری جشن روز دختر با حضور رئیس‌جمهور، گفت: ایجاد فضای زیارت با میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید در مناطق مختلف در این دهه دنبال می‌شود.

«مرتضی پرنیان»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک ویژه برنامه های دهه کرامت و بزرگداشت روز دختر به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد و اظهار کرد: جشن «خیلی دخترونه»، عنوان جشنی است که به مناسبت ایام دهه کرامت و روز دختر به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مناطق۲۲ گانه شهر تهران تدارک دیده شده است.

 

نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور بیان کرد: جشن بزرگ ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر صبح ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، شهردار تهران و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در مجموعه باغ کتاب تهران با حضور دختران نوجوان برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: بـا توجـه بـه حضـور خادمیـن رضـوی در ایـام دهـه کرامـت در شـهر تهـران تلاش می شود، با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در هـر منطقـه از ظرفیـت خادمان رضوی با پرچم سبز گنبد طلای امام رضا(ع) یا حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بهره مند شویم و فضای زیارت را به مناطق مختلف شهر تهران هم ببریم.

 

نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور، تاکید بر جایگاه دختران در جامعه ایرانی از طریق برگزاری مراسم ویژه برای دختران، معرفی حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان الگویی برجسته برای دختران، تاکید بر جایگاه دختران نوجوان در میان مخاطبان با تشکیل باشگاه دختران در فرهنگسراها را از رویکردها و برنامه های مورد توجه از سوی  این سازمان در ایام دهه کرامت برشمرد.

کد خبر 1268464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha