نامزد مجلس دوازدهم نیستم|به دنبال تحقق عدالت اجتماعی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه هستیم

جوادی اعلام کرد که در انتخابات مجلس دوازدهم کاندیدا نخواهد شد اما در ساماندهی و اجرای فعالیت ها وجشنواره های فرهنگی، هنری و رسانه ای به دنبال تحقق عدالت اجتماعی در سراسر مازندران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین جوادی-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز(۲خرداد) در نشست خبری  مرتضی کارآموزیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اصحاب رسانه با بیان اینکه حمایت از اصحاب رسانه وظیفه ذاتی دستگاه فرهنگ و هنر استان است، اظهار کرد: تلاش داریم با وجود مشکلات مالی این اداره کل مشکلات حوزه خبر و رسانه به درستی مرتفع شود.

 

وی با بیان اینکه تا به امروز برای تصاحب کرسی در خانه ملت تلاشی نداشته و ندارم،‌ گفت: تمامی شهرهای استان همانند مرکز استان که محل استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است مورد توجه است و دغدغه رفع مشکلات حوزه فرهنگ ، هنر و رسانه سراسر استان در دستور کار قرار دارد.

 

جوادی با بیان اینکه برای انجام فعالیت های فرهنگی هنری و جشنواره ها به دنبال عدالت اجتماعی هستیم، افزود: تمام تلاش ما این که با حضور در دفاتر رسانه ها از نزدیک به مشکلات این قشر رسیدگی شود.

 

وی به اجرای موفق جشنواره های فرهنگی هنری در استان اشاره کرد و گفت: جشنواره نوجوان مازنی برای کشف استعدادها و توسعه هنر نمایش بومی،محلی، زبان و گویش مازندرانی و حفظ و گسترش آئین ها و آداب و رسوم بومی برپاشد که اکنون از سوی دیگر استان ها مورد الگوگیری قرار گرفته است.

کد خبر 1268473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha