رد درخواست وزارت کشور مبنی بر عادلانه سازی حقوق توسط مجلس

علیزاده گفت: به رد درخواست مجموعه وزارت کشور در خصوص ناعادلانه بودن پرداخت حقوق گلایه داریم و با وجود رد این درخواست یکی از دیگر از دستگاه ها با ضریبی بالاتر مطرح شد و به صحن علنی مجلس هم راه یافته است در حالی که وزارت کشور مادر، وزارتخانه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده-فرماندار بشرویه-عصر (۴ خرداد) در شورای اداری خراسان جنوبی که در شهرستان طبس با حضور رئیس مجلس برگزار شد، اظهار داشت: از مهم ترین درخواست مردم بشرویه بحث راه های شهرستان بشرویه و استفاده از اعتبارات ملی و خروج بشرویه از بُن بست جاده ای و اتصال به راه آهن سراسری است.

 

وی به پروژه های نیمه تمام بشرویه اشاره کرد و افزود: در دولت نهم پروژه هایی کلنگ زنی شد و استخر شنای بشرویه ۱۷ سال، سوله امدادی هلال احمر ۱۱ سال، سالن آمفی تئاتر بشرویه ۵ سال است که نیمه تمام باقی مانده است.

 

علیزاده در خصوص بیمارستان بشرویه عنوان کرد: این بیمارستان از ۳۲ به ۸۸ در دست اجرا است و تامین ۲۱ قلم از تجهیزات اصلی مورد نیاز بشرویه طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به حوزه صنعت و معدن بشرویه گفت: با وجود اینکه بشرویه منطقه پایلوت سرب و روی استان است ودر این شهرستان کارخانه سرب و روی راه اندازی شده اما بشرویه در این حوزه جز ضعیف ترین شهرستان ها در خراسان جنوبی محسوب می شود.

 

فرماندار بشرویه ادامه داد: رفع مشکل محدودهای چهارگانه محیط زیست شهرستان از دیگر درخواست ها است چرا که منطبق با واقعیت نیست و سرمایه گذاری در این محدوده ها غیرممکن شده است.

 

علیزاده با بیان اینکه کشاورزان و کارگران واحد تولیدی از معافیت مالیاتی و بیمه ای محروم هستند، افزود: امیدواریم معافیت بیمه ای از طریق ماده ۶۳ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت شامل کلیه کشاورزان و دامداران شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ۸۵ درصد مردم بشرویه کشاورز و دامدار هستند و بدهی بانکی دارند شامل قانون بخشودگی سود و کارمزد و جریمه دیرکرد شوند.

 

فرماندار بشرویه در پایان گفت: به رد درخواست مجموعه وزارت کشور در خصوص ناعادلانه بودن پرداخت حقوق گلایه داریم و با وجود رد این درخواست یکی از دیگر از دستگاه ها با ضریبی بالاتر مطرح شد و به صحن علنی مجلس هم راه یافته است در حالی که وزارت کشور مادر وزارتخانه ها است و امیدواریم بحث عادلانه بودن حقوق در همه بخش ها اجرایی شود.

 

 

کد خبر 1268966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha