نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان دنا بر پا شد

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه هنرهای تجسمی از آثار هنرمندان تجسمی کار در شهرستان دنا برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا، اظهار کرد: جهت گرامیداشت دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه هنرهای تجسمی از آثار هنرمندان تجسمی کار  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا برپا شد.

 

«فرهاد ناصری»، هدف از برپایی این نمایشگاه در این روزهای مبارک و خجسته دهه کرامت را گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق و تجدید خاطرات آن روزهای همبستگی و اتحاد ملت ایران در برابر زبونان و دریوزگان عالم  برای حفظ و نگهداشت  وطن عزیز ایران دانست  و گفت: در تاریخ این مملکت روزهایی ثبت و ضبط شده که مشحون از احساس بزرگی و غرور و افتخار است.

 

وی تصریح کرد: روزی که مردم ایران همدل و همصدا برای رها سازی بخشی جاودان از مملکت خویش دوشا دوش هم فارغ از تبار و نژاد و مذهب در جبهه ای واحد به فرمان امام خویش حرکت کردند و در مقابل خصم تا بن دندان مسلح بدون ترس و واهمه به اشغالگران یورش بردند و آنان را از وطن خویش با ذلت هر چه تمامتر بیرون راندند، کسانی که آمده بودند تا بمانند با خواری هر چه تمامتر از وطن ما فراری شدند تا بدانند این سرزمین جای انیران نیست.

حجه الاسلام حسنی مسئول عقیدتی -سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دنا در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با گرامیداشت تولد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)  و سالروز آزاد سازی خرمشهر عزیز گفت: حماسه جاودان مردم ایران باید با هر وسیله و زبان ممکن زنده نگه داشته شود تا این روزهای غرورانگیز وافتخار آفرین نسل به نسل منتقل گردد تا همه آیندگان به پدران خویش افتخار کنند که علی رغم تنهایی و تحریم و تهی دستی، کشور خویش را از یوغ دشمنان نجات دادند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از آثار صدیقه رحیمی و طاهره امینی از هنرمندان شهر سی سخت تا ۸ خرداد ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا برپا شده  و پذیرای علاقه مندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ظهر می باشد.

 

 

کد خبر 1269058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha