همایش کوهپیمایی جهت تندرستی و سلامتی ارکان کانون همزمان با دهه کرامت

سبحانی از برگزاری همایش کوهپیمایی ویژه اعضای کانون به منظور تندرستی و سلامتی ارکان کانون همزمان با دهه کرامت خبر داد.

مصطفی سبحانی، ضمن تبریک دهه کرامت و تقارن آن با سالروز آزاد سازی خرمشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ و معارف دینی و رضوی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است که کانون فرهنگی هنری شهید محمد نبی رضایی در این راستا برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید محمد نبی رضایی کوی امام علی علیه السلام مسجد صاحب الزمان عجل الله، افزود: کوهپیمایی یکی از برنامه های کانون جهت تندرستی و سلامتی ارکان کانون بود که در روز جمعه 5 خرداد ماه با حضور گسترده اعضای کانون برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ما در کنار برنامه های فرهنگی و آموزشی و قرآنی که به سلامت روح و روان اعضا مرتبط است، برنامه های ورزشی را نیز با هدف سلامت جسم ایشان برگزار می کنیم، ادامه داد: عقل سالم در بدن سالم است و اعضا در کنار کوهنوری و تقویت جسم به بحث و گفتگو در رابطه با مسائل فرهنگی و دینی نیز می پردازند.

 

سبحانی به برگزاری برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید محمد نبی رضای در ایام دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله در شب تولد و تقدیر از دختران از جمله این برنامه ها بوده است.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید محمد نبی رضایی کوی امام علی علیه السلام مسجد صاحب الزمان عجل الله همچنین به جشن دیگری در شب ولادت امام رضا علیه السلام نیز اشاره کرد و گفت: این جشن نیز با حضور گسترده اعضای کانون و اهالی محل برگزار خواهد شد و برنامه های این شب با همکاری و مشارکت اعضای جوان کانون برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین به حضور در گلزار شهدای اراک و تشکیل حلقه معرفتی در ۵ خرداد ماه نیز اشاره کرد و گفت: اعضای کانون با حضور در گلزار شهدا بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و اعلام کردند که پای آرمان های انقلاب، امام و شهدا ایستاده اند.

 

سبحانی برگزاری مسابقات ورزشی دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی را از دیگر برنامه های این کانون در ایام دهه کرامت دانست و بیان کرد: مقرر شد این مسابقات روز چهارشنبه ۱۰ خرداد در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار شود.

کد خبر 1269197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha