۲۰ ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) در مساجد بیجار برگزار می‌شود

مختاری‌نیا گفت: ۲۰ ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) در مساجد و هیئات مذهبی شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: همزمان با میلاد امام رضا(ع) مراسمات جشن با شکوهی در سطح مساجد و هیات مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.
 

وی به اهداف برگزاری این جشن اشاره کرد و گفت: ترويج و گسترش سنت و سيره امام رضا(ع) و ايجاد فضای آگاهی برای افراد و ترويج زيارت از راه دور از مهمترین اهداف برپایی این جشن است.
 

حجت‌الاسلام مختاری‌ نیا در ادامه با بیان اینکه یکی از بستر‌های خوب برای پرداختن به فرهنگ اهل بیت(ع) دهه کرامت است، عنوان کرد: باید در این دهه زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزایش معرفت و بینش ما به امام رضا(ع) شود.
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار یادآور شد: در این مراسمات علاوه بر مديحه‌سرايي سخنرانان به بیان فضایل این امام رئوف خواهند پرداخت و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان برپا خواهد شد.
 

وی همچنین از برگزاری جشن‌های مردمی در مساجد و هیات مذهبی این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ رضوی بین جوانان و نوجوانان و ایجاد شور و نشاط  بین اقشار مختلف مردم ولایت مدار خبر داد و تصریح کرد: این مراسمات با همکاری و حضور گسترده جوانان در حال برنامه ریزی و انجام است و در روز میلاد امام رضا(ع) شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی در سطح مساجد خواهیم بود.
 

حجت‌الاسلام مختاری نیا  تاکید کرد: اجتماع امام رضایی‌ها و اجرای گروه‌های سرود و تواشیح، برگزاری ایستگاه نقاشی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1269198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha