مدل پوشش مردم کُرد جزو عفیفانه‌ترین پوشش‌های اسلامی است

زارعی کوشا گفت: مدل پوشش مردم کرد جزو پوشیده‌ترین و عفیفانه‌ترین پوشش‌ها بین اقوام است بنابراین باید روی مدل‌های بومی الگوسازی کنیم.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان اظهار کرد: امروز دشمن برای دشمنی خود بدنبال موضوعاتی است که دوقطبی و جبهه بندی را بین جامعه ما ایجاد کند و هر موضوعی که ابزار دوقطبی قرار گیرد باید با هوشیاری با آن برخورد کنیم که در زمین طراحی شده دشمن قرار نگیریم.
 

وی با بیان اینکه نیازمند آن هستیم که برای جمعیت در اختیار برنامه‌ریزی کنیم، افزود: در حوزه حجاب و عفاف تمرکز روی کارکنان دولت و شرکای دستگاههای اجرایی است که ارتباط نزدیک با هم دارند.
 

استاندار کردستان یادآور شد: از مهمترین زاویه‌ها و آسیب‌هایی که باعث شده جامعه دچار سردرگمی شود دوگانگی‌هاست.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته حجاب محور طراحی دشمن قرار گرفت و روی آن موج‌سواری کردند، افزود: همین مهم موجب ایجاد یک شرایط خاص در کشور شد.

 

زارعی‌کوشا ادامه داد: امروز در رسانه‌های رسمی چیزی که به عنوان شبکه خانگی محسوب می‌شود با شبکه مجازی متفاوت است و در آشفتگی فرهنگ امروز ما این دوگانگی موثر بوده است.

 

استاندار کردستان اعلام کرد: مدل پوشش مردم کرد جزو پوشیده‌ترین و عفیفانه‌ترین پوشش‌ها بین اقوام است بنابراین باید روی مدل‌های بومی الگوسازی کنیم و به ظرفیت‌ها و مولفه‌های بومی بیشتر توجه کنیم.


 

کد خبر 1269445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha