ترویج بی حجابی و هنجار شکنی، توطئه دشمن است

آیت الله خاتمی به لایحه حجاب و عفاف در مجلس و جزئیات آن نیز اشاره کرد و گفت: دشمن در حوزه حجاب و عفاف با برنامه ورود کرده است و نباید اجازه داد تا دشمن به اهداف خود در این زمینه دست یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان بر ضرورت ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد و گفت: از دستگاه های اجرایی که در این حوزه کارهای اثرگذاری انجام داده اند، تقدیر و دستگاه هایی که ضعیف عمل کرده اند، راهکار ارائه شود.

 

وی در ادامه به موضوع حجاب و عفاف واهمیت آن در جامعه اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه واجب الهی است که اهل بیت (علیه السلام) در این خصوص فرموده اند، امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید که (در صورت ترک) اشرار بر شما مسلّط می شوند، سپس هر چه دعا کنید مستجاب نمی گردد».

 

امام جمعه زنجان با تقدیر از نیروی انتظامی به جهت اجرای فریضه امر به معروف در حوزه حجاب و عفاف گفت: تمام دستگاه ها در این زمینه مسئول هستند و نباید کوتاهی کنند.

 

آیت الله خاتمی به لایحه حجاب و عفاف در مجلس و جزئیات آن نیز اشاره کرد و گفت: دشمن در حوزه حجاب و عفاف با برنامه ورود کرده است و نباید اجازه داد تا دشمن به اهداف خود در این زمینه دست یابد.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه نسل امروز را باید به کتاب و کتابخوانی تشویق و ترغیب کنیم، گفت: بهتر است از ظرفیت خیرین در حوزه کتابخوانی استفاده شود.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استان زنجان نیز گزارشی از برنامه های جوانی جمعیت و موانع اجرای قانون جمعیت در دستگاه های اجرایی داد و گفت: طرح جایزه جوانی جمعیت در استان زنجان به اجرا درآمد و 70 دستگاه برنامه های خود در این حوزه را ارسال کردند که دانشگاه علوم پزشکی استان، دانشگاه زنجان و کمیته امداد به عنوان برترین ها انتخاب و معرفی شدند.

 

فائره موسوی با یادآوری اینکه در حوزه جوانی جمعیت جلسات متعددی در استانداری تشکیل و موانع مربوط به قانون جمعیت در قالب کمیسیون ها متعدد مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: عدم هوشیاری مسئولان به بحرانی بودن مساله باید مورد تذکر قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه شناسنامه جمعیتی استان تهیه شده است، گفت: لازم است تا از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی و مناسبت های مختلف سال نسبت به اهمیت جوانی جمعیت و فرزندآوری استفاده شود.

 

کد خبر 1269447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha