آزادی ۲ زندانی موقت به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان خاتم

حضور پر خیر و برکت جمعی از خادمان و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه‌السلام) در بازداشتگاه شهرستان خاتم، باعث آزادی دو مددجو و بازگشت ایشان به کانون گرم خانواه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حضور پر خیر و برکت جمعی از خادمان و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه‌السلام) در بازداشتگاه شهرستان خاتم، باعث آزادی دو مددجو و بازگشت ایشان به کانون گرم خانواه شد. 

 

در پی حضور خادمین آستان قدس رضوی در شهرستان خاتم و اطلاع از وضعیت دو محکوم مالی، خدام امام رئوف طی هماهنگی با همکاران خود در مشهد، با تأمین بدهی مالی این دو مددجو و مذاکره با شاکیان و کسب رضایت آنان، همچنین رایزنی با قاضی پرونده زمینه آزادی کامل این دو مددجو را فراهم کردند.

 

در بخشی از این دیدار، نمایندگان ثامن‌الائمه طی سخنان کوتاه معرفتی، با این دو نفر زندانی موقت گفت‌وگوی صمیمی داشتند تا به حرمت حضرت علی‌بن‌موسی‌(علیه‌السلام) مسیر زندگی پاک و مؤمنانه را در این ایام پر خیر و برکت از نو آغاز کنند.

 

گفتنی است زمینه اشتغال یکی از این مددجویان توسط یکی از مسئولین شهرستان خاتم، که در معیت کاروان زیر سایه خورشید در این بازدید حاضر بود، فراهم شد.
 

کد خبر 1269489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha