استفاده از ظرفیت های گلستان برای کاهش فقر/ مشکل اساسی کشور، مسائل اقتصادی است

آیت الله نورمفیدی گفت: مشکل اساسی کشور، مسائل اقتصادی است و اگر این مسائل حل شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با علی اکبر نژادعلی، مدیرکل توزیع فرآورده های نفتی کشور گفت: مشکل اساسی کشور، مسائل اقتصادی است و اگر این مسائل حل شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: باید ببینیم اساس مشکلات کشور کجاست و اساس آن را پیدا کرده و یکی یکی این مسائل را حل کنیم و به جلو ببریم.

 

وی با اشاره به اینکه استان گلستان، استان کشاورزی است، گفت: کشاورزی به دو ماده اصلی خاک و آب نیاز دارد، متاسفانه هم خاک و آب ما در حال از بین رفتن است.

 

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: خلیج گرگان در حال از بین رفتن است و جزیره آشوراده نیز بعد از 20 سال پیگیری بنده هنوز به جایی نرسیده است و زهکشی زمین های کشاورزی استان نیز انجام نشده است.

 

 

وی اظهارداشت: حل این مسائل و مشکلات باید در اولویت دولت و مسئولان باشد تا در توسعه استان موثر باشد.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به منابع خدادادی و طبیعی استان گلستان، گفت: استان گلستان علی رغم وجود این منابع خدادادی استان فقیری است و نباید به ظاهر این استان نگاه کرد، در شمال استان، بسیاری از روستاها حتی آب هم ندارند.

 

وی افزود: مشکل شرکت پتروشیمی استان بعد از 18 سال با سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس حل شد.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره آیات قرآن کریم، گفت: ایمان و عمل صالح وسیله رسیدن به بهشت است، عمل صالح بنده بیان کردن مطالب قرآن کریم، خداوند متعال و ائمه معصومین است و عمل صالح مسئولان حل مشکلات کشور است.

 

وی با بیان اینکه هر کسی عمل صالحش موافق با جایگاهی است که دارد، خطاب به مدیرکل توزیع فرآورده های نفتی کشور افزود: وظیفه شما در شرکت نفت این است تا این عمل صالح را حفظ کرده و و با توکل به خداوند متعال خودتان هم تلاش کنید.

 

 

 

 

کد خبر 1269569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha